Friday 28 December 2012


Tak jawab dosa.. haha.. hari nieyh 28 disember 2012 aku nak cerita pada korang apa yang happen semalam.. cerita dia macam nieyh..
----------------------
Loading 45%
----------------------
Semalam macam biasa bangun pagi… pas tuh kemas rumah, basuh pinggan, lepak-lepak kejap, main laptop.. cam biasa rutin harian aku.. tapi pada pukul 2 or dah nak pukul 3 lah, aku pergi jamuan.. nieyh jamuan akhir tahun for kelas kitaorang.. sambil meraikan kejayaan kitaorang yang cemerlang dalam PMR.. jamuan nieyh kitaorang buad kat rumah buddyz aku “siti norain binti maznan” or http://www.cheqpreetypinky.blogspot.com .. siap promote lagi.. haha.. memang had fun lah semalam..


Walaupun tak ramai, tapi memang happening.. hulaaa… nieyh antara buddyz-2 aku yang “kaki gambar” macam aku.. hoho.. nak-2 yang buat “peace” tuh.. pika namanya or http://www.facebook.com/shapieqa .azman .. Dia memang hantu gambar.. membe-membe aku memang sempoi kan ?
Gambar budak-budak lelaki classmate aku tak sempat pulak nak capture.. tak pe, nanti aku “kebat” lah dari FB budak-budak nieyh.. haha..


Nieyh lah kek kitaorang.. Nampak besar, sebenarnya kecik je.. class leader kitaorang yang beli.. walaupun kecik, tapi cukup lah buat merasa sorang sikit.. makan sorang sepotong pun dah cukup.. dah kenyang kot.. sebab sebelum kitaorang makan kek tuh, kitaorang dah makan macam-macam.. satay lah, mee goreng lah, ayam goreng lah, kuih-kuih lah.. macam-macam lagi..


Haha.. rozana.. dah macam birthday dia pulakk.. haish.. cicah.. haha.. cuba perhatikan kek tuh.. kecik je kan ? haha.. jadilah.. dari taka da..




Nieyh pic masa kitaorang tengah makan satay.. hulaa.. satay tuh memang terbaekk.. feeling betol diaorang makan.. tak perasan aku snap gambar diaorang.. but, overall semalam memang layan..










No comments:

Post a Comment