Thursday 27 December 2012


Korang tahu tak yang hari nieyh 25/12/2012, hari krismas ?
Of course lah korang tahu kan..
Tinggal 8 hari jewp lagi..
Kemalasan yang memuncak untuk naik sekolah menebal dalam diri aku nieyh..
Haha..
Forget it..
Nak ke, tak nak ke, aku tetap harus kena pergi sekolah..
Sebab untuk capai segala impian aku, aku harus tingkatkan prestasi aku..
Ok, beralih kepada topic lain..
Hari nieyh kan krismas, mesti di south korea sana diaorang tengah best meraikan hari raya diaorang kan..
Haha..


Teringat pulak running man..
Episode 74..
Last year…
Memang funny lah…
Masa tuh diaorang shot masa krismas lah..
Haha..
Kesian diaorang, baru nak beraya dengan family terpaksa pergi buat pengambaran..


But, kalau korang tengok episode 84 running man versus bigbang빅뱅lagi best…
Episode tuh, theme dia “combat”..
Haha..
Memang funny..
Korang boleh tengok macam mana GD치드래곤di permainkan oleh haha yang memang suka kacau orang..
First half, running man menang..
Second half, bigbang빅뱅menang..
Dia just ada dua half jewp..
So, bila masing-masing dah seri, diaorang buat masa tambahan sikit..
(*macam bola)
Time masa tambahan tuh, running man turunkan gary and bigbang turunkan taeyang..
Next, diaorang berdua jewp yang fight..
Kalau tak, runningman boleh menang, oleh kerana, kesengalan gary jadi taeyang yang menang..
Horrayyy..
Taeyang menang..
“fighting”..
Aku kalau dah cerita pasal bigbang memang panjang lebar jadinya..
Huakk..
Tapi, terus terang aku cakap, muzik korea aku memang minat bigbang빅뱅..
Tak tahu why..
But for me bigbang the best..!!






No comments:

Post a Comment